Monday, August 10, 2009

Iklim Baru Duniaku


selesainya majlis konvokesyen. Meriah sekali rasanya konvo kali ini sebab aku adalah salah seorang graduannya. Manis sekali kenangan itu namun sesekali tidak mampu untuk aku menahan masa yang berlalu. Membiarkan ia pergi namun parutnya masih ada hingga ke hari ini. Cerita gembira semalam di Telaga gau terimbas kembali, cukup memberi kesan sehinggalah aku menjadi aku hari ini.

Terima Kasih semua, yang utama buat ibu dan ayah. Tidak ada kalian maka tidak adalah aku berada di atas muka bumi ini. terima kasih juga buat teman-teman yang sentiasa bersama. Bermula di Maahad Muhammadi sampailah ke Darul Quran.

Aku tidak berkesempatan untuk memaklumkan kepada semua. Hari ini isnin dan hari ini juga aku berangkat ke Indonesia untuk misi mengembara versi luar negara. Apa yang ada di Indonesia ? pastinya itu yang akan di tanya walaupun persoalan berlapikkan senyuman : ))

sampai di sini dulu coretan pertama selepas beberapa jam berada di bumi LANCANG KUNING INI. Moga blog ini menjadi wasilah penyampai khabar berita untuk semua. Yahoo Group pun manfaatkan sekali.


SALAM JUANG. SALAM SAYANG . SALAM RINDU



putra_dz@yahoo.com
powering THE nExt Generation'S
0132002178

No comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © putra_dz@yahoo.com blogger www.duwe.blogspot.com 2009

KEMBALI